czwartek, 22 maja 2008

Zum Geburtstag viel Glück!

Najlepsze życzenia urodzinowe dla wszystkich Leonów dziś świętujących!

Niech Wam Bozia szczęście ześle. Tak się składa, że jeden z nich jutro, wraz z zespołem zagra na II Międzynarodowym Zlocie Night Riders IPA - Poland, a ja jadę chłopakom pomagać. Jest to pierwszy koncert zespołu w tym roku, więc presja spora, ale chłopaki na pewno dadzą radę. Może jakieś zdjęcia uda mi się tu przemycić.

Póki co szykuję się na spotkanie z KK. Dziś postanowiliśmy wybrać się do kina na "Sierociniec". Zachęcony recenzjami i nazwiskiem Guillermo del Toro (maczał palce w "Labiryncie Fauna") nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że KK mnie nie zatłucze gdy schowam się pod krzesło...

3 komentarze:

  1. No wiesz może nie ale nigdy nic nie wiadomo, miłego oglądania ja dopiero w następnym tygodniu wybiorę się z MD pisał ŁM

    OdpowiedzUsuń
  2. no przecie nie zatłukłam... nie można zatłuc mankietu w który chowa się oczy, to by był samobój ;)

    KK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak film?
    Ja idę na niego, idę i coś dojść nie mogę... ;)

    OdpowiedzUsuń